iOS:
Bewaar als app -> Kies “Zet in beginscherm” en klaar!

Android:
Bewaar als app-> Kies “Toevoegen aan beginscherm”

Windows:
Bewaar als app-> klik op “Aan start vastpinnen”

loader

Aanmelden voor:

nieuwsbrief, lezersaanbiedingen, speciale acties etc.
Het nieuws van dichtbij

Rubriek Ondernemen

Kracht van de eenvoud – Kahlo Webdevelopment biedt One Page sites voor vriendelijke prijs Hot icon

Kracht van de eenvoud – Kahlo Webdevelopment biedt One Page sites voor vriendelijke prijs

Een website hebben is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering maar lang niet iedereen weet hoe je een goede pagina maakt. Daarvoor is nu een eenvoudige oplossing voorhanden: Kahlo Webdevelopment. Naast maatwerk kun je bij Karen Nijst terecht voor huurwebsites die voor een vriendelijke prijs per maand onderhouden worden. Ze vertelt er alles over aan PC55.

Basis
“Een website maken is niet voor iedereen een fluitje van een cent”, weet Karen uit ervaring. “Ik heb zelf een achtergrond in programmeren, grafische vormgeving en marketingcommunicatie dus ik weet waar een goede website aan moet voldoen en hoe je ervoor kunt zorgen dat je site in de zoekmachines gevonden wordt. Als webdeveloper bied ik een basis-lay-out aan die door de klanten zelf gevuld wordt. Het vullen van de websites met content gaat via WordPress en als er wijzigingen binnen dat systeem zijn, zorg ik ervoor dat deze automatisch worden doorgevoerd bij de websites van mijn klantenbestand.”

One Page site
Een standaard lay-out wil absoluut niet zeggen dat alle websites er eender uitzien. “Allesbehalve dat”, benadrukt Karen. “Juist doordat iedereen een andere invulling geeft aan de inhoud, zijn de sites totaal verschillend. Wat ze wel allemaal gemeen hebben is – in de eenvoudige variant – dat het een One Page site is. Je scrollt naar beneden en vindt zo alle informatie die je nodig hebt. Vaak bied ik een helpende hand om ervoor te zorgen dat teksten én plaatjes zodanig geplaatst worden dat ze ook goed gevonden worden door de zoekmachines.”

Procedure
In een eerste gesprek brengt Karen samen met de klant in kaart wat het doel is van de website, wie de doelgroep is en wat de klant met de site wil bereiken. “Daarna gaan we pas nadenken over kleurgebruik, sfeer en stijl. Een lettertype kan al een wereld van verschil maken. Nadat de klant de website met content ingevuld heeft, neem ik contact op om de site te evalueren. Op dat moment kan ik dingen aanpassen. Indien gewenst kan een klant een kleine WordPress training volgen. Eén uurtje is vaak voldoende. Let wel: als er grote veranderingen aangebracht moeten worden dan de basis lay-out biedt, worden de kosten iets hoger maar dat lijkt me logisch.” Karen maakt alle websites met SSL (beveiligde omgeving), een eigen e-mailadres, een basisonderhoudscontract en een basis domeinnaam. “Vooral over de domeinnaam moet je goed nadenken; die moet lekker in het gehoor liggen, niet te moeilijk zijn en bij voorkeur vertellen waar de inhoud van de site over gaat.”

Eenvoud
Een maandabonnement voor een basis-lay-out kost bij Kahlo Webdevelopment € 13,50 per maand.; een uitgebreide site met bijvoorbeeld een nieuwsbrief of webshop aangevuld, is vanaf € 23,50 per maand. “Dat is dus inclusief onderhoud en daarmee worden mijn klanten voor een groot deel ontzorgd. Mijn websites zijn eenvoudig in het gebruik en dat is mijn kracht: de kracht van de eenvoud en daar zijn al veel klanten héél tevreden mee.”

www.kahlo.nl
(informatie over sites op maat)
www.onzezaakonline.nl
(informatie over de huurwebsites)

Veiligheid gaat ons allemaal aan – Ontbijtbijeenkomst OBGB bij Apex International over criminaliteit en veiligheid Hot icon

Veiligheid gaat ons allemaal aan – Ontbijtbijeenkomst OBGB bij Apex International over criminaliteit en veiligheid

HAPERT – De ontbijtbijeenkomst van OBGB van woensdag 31 oktober vond plaats bij Apex International en stond in het teken van veiligheid. Circa veertig ondernemers begonnen deze morgen met een gezamenlijk ontbijt waarbij volop genetwerkt werd. De opkomst was groot waarmee werd aangegeven dat veiligheid een thema is waar de ondernemers uit de regio belang aan hechten.

Vestigingsklimaat
Na een uitgebreid ontbijtbuffet, verzorgd door H&R Catering, een welkomstwoord door OBGB-voorzitter Ger Baken en directeur van Apex International Marian Waterschoot en een presentatie over Apex International door Jeanine Graat, ging de voordracht van Freek Pecht van de politie van start. Wat volgde was een interessante stroom informatie over de handel en de productie van synthetische drugs. Dat de Kempen over een uitstekend vestigingsklimaat beschikt, wisten de aanwezige ondernemers al. Dat criminelen zich daar ook steeds meer bewust van worden is zorgwekkend en op z’n minst onwenselijk te noemen. Volgens Pecht proberen criminelen steeds vaker gebruik te maken van legale netwerken en dat gaat zo geraffineerd dat ondernemers er dikwijls geen erg in hebben dat ze worden ‘misbruikt’.

Partner van de politie
Door de ondernemers van de nodige informatie te zien, hoopt de politie de bewustwording en kennis te vergroten en zo de ondernemers partner te maken in de opsporing van de drugsproducenten. Gevraagd werd te letten op afwijkende zaken die waargenomen worden op bedrijventerreinen. Dat kan gaan om vreemde luchtjes – vooral bij het verwerken van cocaïne kan een sterke benzinegeur vrijkomen – leveringen op bijzondere tijden, geblindeerde ramen of verdachte parkeermanoeuvres (deur open, busje naar binnen, deur dicht). De politie vroeg de
ondernemers verdachte situaties te melden (eventueel via Meld Misdaad Anoniem) en kentekens te noteren. Wie vragen heeft, twijfelt of advies wil, mag altijd de politie bellen om een afspraak te maken. De geurkaarten die Pecht uitdeelde, gaven een goed beeld van de geur die rondom een gebouw kan hangen en wat een aanwijzing kan zijn dat er een drugslab is gevestigd.

Veiligheid maak je samen
Arno Saasen van Saasen Group, wees in een vurig betoog de aanwezigen op het feit dat het in ieders belang is een goed veiligheidsplan in het bedrijf te hebben. Niet alleen is het wettelijk verplicht een Risico Inventarisatie te hebben, het geeft ook de betrokkenheid naar het personeel aan. Saasen wees op de noodzaak zaken op heet gebied van veiligheid goed te regelen. Hij ging daarbij uit van een positieve stimulans waarbij een verzekeraar premiekorting kan geven als zaken goed geregeld zijn. Zijn boodschap was eenvoudig: veiligheid maak je samen, dus ook samen met collega-ondernemers. Met deze boodschap eindigde een zéér nuttige en interessante bijeenkomst, georganiseerd door OBGB.

OBGB Werkgeversbokaal 2018 Hot icon

OBGB Werkgeversbokaal 2018

BLADEL – Tijdens de OBGB Eindejaarsbijeenkomst in december 2018 wordt voor de eerste keer de OBGB Werkgeversbokaal uitgereikt. Om ondernemers die gekenschetst worden door ‘goed werkgeverschap, grote toegevoegde waarde voor de gemeenschap, maatschappelijk betrokken’ in het zonnetje te zetten heeft het OBGB-bestuur besloten om jaarlijks een OBGB Werkgeversbokaal uit te reiken.

Een onafhankelijke jury beoordeelt de nominaties die door OBGB-lidbedrijven gedaan worden in de maanden september en oktober.

Voorwaarden voor nominatie zijn:
– Vestiging op de gemeentelijke bedrijventerreinen.
– Goed werkgeverschap, grote toegevoegde waarde voor de gemeenschap, stabiele werkgever, langdurige arbeidscontracten en maatschappelijk betrokken.
– OBGB-lidmaatschap (minstens 5 jaar).

Het bestuur van OBGB vraagt haar lidbedrijven (vrijblijvend) om een bedrijf met daaraan gekoppeld een persoon (eigenaar, oprichter, directeur) te nomineren. Uiteraard wordt ook om een korte motivatie in plm. 100 vragen gevraagd, waarom juist dit OBGB-lidbedrijf de Werkgeversbokaal verdient.

De jury, bestaande uit notaris Hans van Voskuijlen, oud-OBGB voorzitter Frits Oomen en oud-directeur WVK-Groep Lambert van Erp, beoordeelt de nominaties en maakt tijdens de feestelijke Eindejaarsbijeenkomst de winnaar bekend.

Wij hopen met de jaarlijkse toekenning van deze bokaal de verdienstelijke ondernemers op onze bedrijventerreinen extra in het zonnetje te zetten!

Nomineren is mogelijk via een mail naar hetty@obgb.nl

Crijns uit Bladel maakt kans op titel ‘Fromager van het Jaar’ – Vanwege uniek Nederlands assortiment Hot icon

Crijns uit Bladel maakt kans op titel ‘Fromager van het Jaar’ – Vanwege uniek Nederlands assortiment

BLADEL – Onlangs werd bekend dat Marc Crijns van het gelijknamige restaurant in Bladel, genomineerd is als ‘Fromager van het Jaar’. De verkiezing wordt gehouden onder restaurants met een groot en gevarieerd kaasaanbod, die hun gasten durven uitdagen grenzen te verleggen en kaas durven beleven.

De verkiezing ‘Fromager van het Jaar’ wordt uitgeschreven door het online platform ‘Proefschrift’. De nominatie komt na een uitgebreide aanmelding met foto’s, motivatie, cv en een opsomming van het aanbod in de zaak. Dat Crijns kiest voor uitsluitend Nederlandse kazen, maakt hem uniek en dat is opgevallen bij de jury. Marc Crijns mag zich op 5 november aan zes collega’s uit het vak meten door het presenteren van een kaasbord, het opbouwen van een kaastafel en het serveren van bijpassende drank. Naar alle waarschijnlijkheid kiest hij voor zijn eigen CSR-port, speciaal gemaakt voor de kazen die Crijns serveert. De finale vindt plaats in de RAI in Amsterdam tijdens de Vakbeurs Gastronomie/Fine Food Professionals.

Passie voor koken, gastronomie en gastvrijheid zijn de sleutelbegrippen in het professionele leven van Marc Crijns. Kaas is daar een groot onderdeel van. Het assortiment kazen – per avond keuze tussen 40 en 60 varianten – heeft bij Crijns een eigen kast waar de restaurateur zijn gasten nieuwe smaken laat ervaren. Hij bewondert het ambacht van het kaasmaken, wil graag de passie van de boer overbrengen en is trots op het eerlijke, Nederlandse product, dat in elke regio een eigen karakter heeft. Crijns daagt zijn gasten uit, introduceert nieuwe smaken en dat wordt gewaardeerd door zijn gasten. Het leverde Crijns eerder al een vermelding op in de Michellingids en De Gault&Millaugids. De toevoeging ‘Fromager van het Jaar’ zou een prachtige aanvulling zijn op het rijke cv van Marc Crijns. Op 5 november weten we of de titel naar Bladel komt.

www.restaurantcrijns.nl

ISK is écht samenwerken – Kracht van de aantallen levert voordeel op voor leden van ondernemersverenigingen Hot icon

ISK is écht samenwerken – Kracht van de aantallen levert voordeel op voor leden van ondernemersverenigingen

KEMPEN – Ruim 700 bedrijven verenigd in de ondernemersverenigingen van de bedrijventerreinen van Bladel, Reusel-De Mierden, Eersel en Bergeijk kunnen gebruik maken van ISK (Inkoop Samenwerking de Kempen). De kracht van de aantallen maakt dat ze diverse diensten voordelig in kunnen kopen. Voorzitter Wim van Eijk en Inkoopmanager Hetty van der Hamsvoort vertellen over de organisatie.

Samenwerking
In 2007 werd een lokaal inkoopcollectief dat in Bladel bestond, doorgetrokken naar de ondernemers van de gemeenten Eersel, Bergeijk en Reusel de Mierden. Wim: “Het doel is om door samenwerking voordeel voor de leden te bereiken. Dat doen we door bij elk project dat we opstarten, alle belangen af te wegen. De ondernemers moeten er voordeel van hebben maar ook de leveranciers moeten de meerwaarde zien. We gaan uit van een win-winsituatie voor alle partijen. Dat betekent dat er dus wel eens een project afvalt omdat bij één van onze eigen leden daarmee in het vaarwater wordt gereden. Lokale leveranciers hebben altijd onze voorkeur maar als die om welke reden dan ook niet mee willen of kunnen doen aan de tender, en het blijkt dat hij zijn brood niet meer kan verdienen als we het project aan een ander gunnen, dan zeggen we het project af.”

Besparen
Ondernemers die aangesloten zijn bij één van de ondernemersverenigingen uit de eerder genoemde gemeenten, zijn automatisch lid van ISK. Hetty: “Alle aangesloten ondernemers kunnen gebruik maken van ons aanbod. We hebben projecten op het gebied van beveiliging, afvalverwerking, energie en arbodiensten maar ook kantoorartikelen en controle op brandblusmiddelen. Elke ondernemer beslist zelf of hij gebruik wil maken van het aanbod; niets moet maar hoe meer ondernemers aansluiten hoe voordeliger het uitpakt. Er zijn ondernemers die door ISK duizenden euro’s per jaar besparen.”

Tender
Het bestuur bedenkt en bespreekt nieuwe en lopende projecten. Wim: “Soms worden we op een idee gebracht door een collega-ondernemer. Alle plannen worden besproken in het bestuur dat bestaat uit Walter van de Ven, Albert Jan Kuiper, Walter Sleegers, Patrick Coppens, Bart van Herk, Michiel de Graaff, Wil Daris en mijzelf. We proberen elkaar te overtuigen van de nut en noodzaak van het project en eigenlijk kunnen we zeggen dat alle besluiten unaniem zijn. Daarna gaat Hetty voor ons aan de gang. Zij zet de tender uit, omschrijft de randvoorwaarden en gaat op zoek naar mogelijke leveranciers. Die kunnen gedurende een bepaalde tijd inschrijven op het project. Daarna gaat het bestuur het aanbod bespreken en komt er één leverancier uit met wie we een raamovereenkomst sluiten. Het is daarna aan de ondernemers of ze aanvullende afspraken willen maken met de leverancier.”

Serieuze onderhandelingspartij
Door de omvang van de inkooporganisatie, is ISK een serieuze onderhandelingspartij. Wim: “Probeer maar eens korting te bedingen als je in je eentje bent. Dat lukt vaak niet. Maar kun je een leverancier driehonderd bedrijven aanbieden, dan worden ineens deuren geopend die voor anderen gesloten blijven.” Hetty vult aan: “We hebben het verzoek wel eens gekregen om ISK nóg groter te maken maar vooralsnog hebben we besloten ons uitsluitend op de Kempen te richten. De belangrijkste reden hiervoor is dat de Kempische ondernemers het belang van écht samenwerken begrijpen. Die hebben iets voor elkaar over en snappen het belang van krachtenbundeling. We zijn bang dat als we de regio groter maken, de saamhorigheid daarmee verdwijnt en daar kiezen we niet voor.”

Ondernemersklimaat
Een belangrijk neveneffect van ISK is dat het ondernemersklimaat in de Kempen verbeterd wordt. Hetty: “De voorzieningen worden steeds beter, ondernemers versterken elkaar en de bedrijventerreinen worden steeds aantrekkelijker, dóór die samenwerking. In je eentje is glasvezel onbetaalbaar maar door de handen ineen te slaan, wordt het mogelijk en is het voor meer ondernemers aantrekkelijk. Zo zeer zelfs dat op korte termijn de eerste aansluitingen een feit zijn op de Sleutel, de Haagdoorn en Meerheide. Als ISK nemen we de ondernemers werk uit handen. Zij hoeven hun kostbare tijd niet te besteden aan onderhandelen met leveranciers, dat doen wij voor ze. De contracten die gesloten zijn, worden op regelmatige basis geëvalueerd en als er klachten bij ons binnengekomen zijn, dan nemen we die mee naar de leverancier. Het kán dus gebeuren dat we onze raamcontracten niet verlengen.”

Uniek
De aangesloten bedrijven worden maandelijks op de hoogte gehouden van alle lopende projecten door de digitale nieuwsbrief. Hetty: “Hierin hebben we de samenwerking opgezocht met het KOP. We ‘bedienen’ dezelfde bedrijven en slaan zo twee vliegen in één klap. Door ons nieuws te bundelen, zijn onze leden direct op de hoogte van alle belangrijke ontwikkelingen.”

Hetty en Wim zijn trots op het inkoopcollectief. Wim: “Het is uniek in de regio en misschien wel in het land. Veel van dit soort initiatieven kennen wij niet en daarom is het prachtig dat we als Kempen weer ergens mee voorop lopen. De samenwerking is uniek en het aantal projecten is uniek. Bijzonder is ook dat de leveranciers elkaar onderling zo goed weten te vinden. Dat zien we soms terug in lezingen en voorlichtingsbijeenkomsten. De kracht van samenwerking wordt keer op keer bevestigd en dat is prachtig. ISK heeft geen winstoogmerk; we krijgen wel een bepaald bedrag van elke overeenkomst die met de leden wordt besproken. Daar betalen we onze professionele krachten van – alleen het bestuur bestaat uit vrijwilligers – alles wat overblijft gaat naar rato terug naar de kas van de vier ondernemersverenigingen. Die mogen daarmee doen wat ze willen. In Bladel heeft OBGB er bijvoorbeeld beveiligingscamera’s voor gekocht. Ook weer in het belang van de ondernemers en het uitstekende vestigingsklimaat.”

Voor meer informatie over het inkoop-collectief, ga je naar de website www.iskempen.nl

Brainport koploper op gebied van circulaire economie – Rapport KPMG enthousiast ontvangen Hot icon

Brainport koploper op gebied van circulaire economie – Rapport KPMG enthousiast ontvangen

EINDHOVEN – Brainport Eindhoven is koploper op het gebied van circulaire economie. Dat bleek op dinsdag 9 oktober tijdens het symposium Brainport Circular, georganiseerd door 7 lokale Rabobanken. Tijdens die bijeenkomst werden de resultaten getoond van de regioscan die KPMG in opdracht van de Rabobank uitvoerde.

De conclusie: er gebeurt al veel op het gebied van circulaire economie, maar er liggen nog veel meer kansen. Onder anderen Rabobank, Brainport Development en Fontys Hogescholen willen de handschoen oppakken om de circulaire economie in de regio een extra boost te geven. Die boodschap werd door de aanwezige ondernemers met veel enthousiasme ontvangen. “We zijn samen verantwoordelijk voor het welzijn en de welvaart in onze regio.”

Het was dinsdagavond druk in de cultuurhallen van het Klokgebouw. Een kleine 300 geïnteresseerden uit de regio waren naar Eindhoven gekomen om zich bij te laten praten over de ontwikkelingen van de circulaire economie in de Brainportregio. Centraal deze avond stonden de tien ondernemers die de afgelopen maanden deelnamen aan de Circular Economy Challenge. Zij presenteerden hun ambities, plannen, producten en zelfs samenwerkingsprojecten die zijn ontstaan tijdens de challenge. Van circulaire vakantiewoningen tot een circulair, duurzaam klimaatbeheerssysteem en van een vervanger van plastic plantenpotjes tot een abonnement voor licht.

Wiebe Draijer, voorzitter van de Raad van Bestuur van Rabobank Nederland, was onder de indruk: “Deze praktijkvoorbeelden laten zien dat circulair ondernemen echt kan. Ik hoop dat deze verhalen ook anderen inspireren om hun business eens tegen het licht te houden.” Draijer was naar Eindhoven gekomen om het rapport ‘Kansen voor Circulair Ondernemen’, dat KPMG in opdracht van de Rabobank uitvoerde, te overhandigen aan Paul van Nunen, directeur van Brainport Eindhoven. “Met dit rapport willen we zoveel mogelijk mensen in de regio inzicht geven in de circulaire kansen.”

In het rapport staan de resultaten van de regioscan die KPMG uitvoerde in de Brainportregio. Daaruit blijkt dat deze regio koploper is op het gebied van circulair ondernemen. En bovendien liggen er nog legio kansen. Die kansen moeten we grijpen, was de belangrijkste afdronk van de avond. Als het ergens kan, dan is het in de Brainportregio. Hier blijkt de voedingsbodem voor circulair ondernemen ideaal.

Paul van Nunen sluit zich daarbij aan: “Onze rol als Brainport Eindhoven kan zijn om al die mooie initiatieven op het gebied van circulair ondernemen te clusteren. Door te focussen kunnen we nóg meer voor elkaar krijgen.” Hij benadrukt dat circulair ondernemen ook andere kansen biedt voor ondernemers: “De werknemers van morgen werken liever voor een werkgever die nadenkt over de toekomst van volgende generaties. Circulariteit kan een doorslaggevende factor zijn bij het vinden van goed personeel.” Joep Houterman, bestuurslid van Fontys Hogescholen, ziet ook een belangrijke rol weggelegd voor het onderwijs. “De jeugd heeft de toekomst. Het is belangrijk om onze studenten voor te bereiden op een wereld waarin circulair ondernemen de standaard is. We gaan die uitdaging graag aan, in samenwerking met het bedrijfsleven en de regionale overheid om dit voor elkaar te krijgen.”

Jos Rooijakkers, directievoorzitter van Rabobank Eindhoven-Veldhoven en kartrekker van de Circular Economy Challenge, sloot de avond af: “Ik hoop dat jullie net zo geïnspireerd zijn geraakt als ik. Samen laten we zien dat het mogelijk is. Natuurlijk, er zijn de nodige hobbels te nemen, maar deze ondernemers laten zien dat je door gewoon te starten het verschil kunt maken.”

Used E-Bikes: uniek in de regio – Ruim aanbod gebruikte elektrische fietsen: vanaf 1 oktober aan Markt in Bladel Hot icon

Used E-Bikes: uniek in de regio – Ruim aanbod gebruikte elektrische fietsen: vanaf 1 oktober aan Markt in Bladel

BLADEL – Het is niet nodig met cijfers aan te tonen dat het gebruik van E-Bikes enorm gestegen is de laatste jaren. Je hoeft alleen maar naar buiten te kijken. Net als bij auto’s is ook het aantal gebruikte E-Bikes enorm toegenomen. Fietsen die nog in prima conditie zijn maar waarvan de eigenaar toch afscheid heeft genomen. Die fietsen worden vanaf 1 oktober verkocht bij ‘Used E-Bikes’ aan de Markt 17 in Bladel.

Used E-Bikes
Henk en Jan van den Borne zijn de broers die de verkoop van gebruikte E-Bikes gaan verplaatsen van het industrieterrein in Bladel naar het pand waar voorheen de ALDI gevestigd was. “We zijn begin van dit jaar
begonnen met de in- en verkoop van gebruikte elektrische fietsen en we hebben gemerkt dat er een markt voor is. Ik maak de vergelijking met auto’s: mensen doen hun auto niet weg omdat die totaal versleten is maar omdat ze een nieuwer, groter of juist kleiner model willen. Zo geldt dat ook voor fietsen, mensen willen een ander model. Die gebruikte fietsen zijn dikwijls in prima staat en verdienen een tweede eigenaar.”

Alleen A-merken
Used E-Bikes heeft altijd zo’n honderd modellen op voorraad. De fietsen worden onder andere bij de lokale fietsenwinkels ingekocht. “We verkopen alleen fietsen van A-merken omdat we weten dat die hun waarde blijven behouden. Een Mercedes van tien jaar oud rijdt vaak ook nog als een zonnetje, om het maar duidelijk te maken. We kijken de fietsen na, meten de accu door en reviseren die, indien nodig, en bieden ze aan voor gemiddeld ongeveer een derde van de nieuwprijs. Uiteraard met garantie. De prijzen van E-Bikes variëren bij ons tussen € 350,- en € 1300,-. We hebben een eigen werkplaats waar we service en reparaties aan onze eigen voorraad en verkochte fietsen kunnen uitvoeren. Voor reparaties van andere fietsen en voor
accessoires verwijzen we graag naar de fietsenmakers bij u in de buurt.”

Voorraad
Used E-Bikes is uniek in de regio. “Nergens is het aanbod zo groot als bij ons. Wij hebben gemiddeld honderd fietsen in de showroom; een proefrit is mogelijk en de keuze is enorm. Op onze website is een overzicht van ons aanbod maar we kunnen niet altijd actueel zijn omdat sommige fietsen nu eenmaal snel een tweede eigenaar vinden. Het beste kun je gewoon langskomen in de winkel. Dat kan tijdens de openingstijden maar als je belt om een afspraak te maken, staan wij ook buiten de openingstijden voor je klaar.”

Kom langs!
Op 1 oktober is de winkel voor het eerst open en kan iedereen terecht voor een kwalitatief goede gebruikte E-Bike. Henk: “Om de opening te vieren geven we van 1 oktober tot 1 december 15% korting op álle modellen in de winkel.” Dát is nog eens een goede reden om binnen te lopen bij Used E-Bikes aan de Markt 17 (de Posthof) in Bladel.

www.usedebikes.nl

Ontdek de nieuwe wereld van Xenos in Bladel Hot icon

Ontdek de nieuwe wereld van Xenos in Bladel

Xenos in Bladel zal van 30 september t/m 5 oktober wegens verbouwing gesloten zijn. Op zaterdag 6 oktober wordt de Xenos winkel feestelijk heropend.

Dit wordt gevierd met diverse openingsacties, zoals een gratis extraatje voor de eerste 100 klanten en een loterij voor alle winkelbezoekers. Verder is er een promotieteam actief dat flyers met kortingsbonnen uitdeelt.
De nieuwe winkel wordt ruim van opzet en heeft een nieuwe indeling. Zo vind je nog makkelijker de bijzondere en avontuurlijke artikelen die door de inkopers van Xenos uit alle windstreken voor je zijn meegenomen.

Nieuw is ook de mogelijkheid om via een bestelzuil in de winkel online bestellingen te plaatsen. Hierbij heb je de keuze om je bestelling thuis te laten bezorgen of gratis op te halen in de winkel. De Xenos-medewerkers helpen je hier graag mee.

Xenos biedt zo een completere winkelbeleving, waarbij gemak en winkelavontuur hand in hand gaan.

Posts loader